عطر ادکلن مهره لطافه | Mohra Lattafa

 عطر ادکلن مهره لطافه
عطر ادکلن مهره لطافه ازجمله عطر هایی است که توصیف رایحه آن سخت است. اما در عین حال شخصیت شما را برجسته می کند.اگر به دنبال رایحه ای هستین که در مهمانی های رسمی و جمع های دوستانه نظر هارا به سمت شما جلب کند. این عطر میتواند گزینه مناسبی باشد. مهره لطافه عطری است که می خواهید آن را با تمام دنیا به اشتراک بگذارید. اما در عین حال می خواهید آن را به عنوان راز شخصی خود حفظ کنید. این رایحه ای است که می تواندمنحصر به فرد بودن شما را بیان کند و درک شما از جهان را آشکار کند.
حال و هوای ادکلن
با عطر ادکلن مهره لطافه سفر خود را با آکوردهای غنی و با طراوت از مرکبات و میوه های عجیب و غریب آغاز می کنید. این ادکلن  از جمله عطر هایی است که ممکن است نظر شما را جلب کند. رایحه این ادکلن  چوبی و تند است. نت های بالایی زعفران، پرتقال خونی، اسطوخودوس و ترنج هستند. در میانه فلفل سیاه، گل رز و ترمه است. نت های پایه عبارتند از نعناع هندی، چوب صندل، سدر، مشک و لبدانوم.خانم ها و آقایان  بدون هیچ محدودیت سنی میتوانند از این ادکلن دل انگیز استفاده کنند.مهره عطری پرانرژی است. و با هماهنگی ای که در نت های مختلف آن وجود دارد. باعث شده است که رایحه ای مسحور کننده داشته  باشد.
قیمت و خرید ادکلن مهره لطافه
ادکلن مهره لطافه نیز جز ادکلن های قیمت مناسب برند لطافه دسته بندی می شود و محصولی خاص جهت هدیه دادن می باشد. این ادکلن نیز مانند سایر محصولات برند لطافه جلوه ای از شکوه و ثروت برای مصرف کننده ی خود به ارمغان می آورد.  سایت هدیه همواره تلاش دارد بهترین محصولات از برند های مطرح جهان را با مناسب ترین قیمت در دسترس شما عزیزان قرار دهد.
 
سایر محصولات این برند(lattafa)

ناموجود

متاسفانه موجودی این محصول به اتمام رسیده است

جهت اطلاع دقیق تر از وضعیت این محصول با ما تماس بگیرید

ناموجود

ارسال سریع

تحویل در کمتر از 5 روز

باز پرداخت پول

ضمانت 7 روزه

پشتیانی 24 ساعته

در تمام روزهای هفته

امنیت پرداخت

توسط کلیه کارتها

توضیحات تکمیلی

وزن

800 گرم

حجم

۱۰۰ میل

جنسیت

زنانه-مردانه

نوع عطر

ادوپرفیوم EDP

طبع

&#8212

گروه بویایی

&#8212

ماندگاری

خوب

پراکندگی

متوسط

فصل استفاده

بهار, پاییز, زمستان

برند

لطافه

کشور مبدأ

امارات متحده عربی

نت اولیه

اسطوخودوس, پرتقال, ترنج, زعفران

نت میانی

ترمه, رز, فلفل سیاه

نت پایانی

سدر, مشک, نعناع هندی

رایحه
بد
ماندگاری
بد
پخش بو
بد
طراحی شیشه
بد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا خرید این محصول را به دوستانتان پیشنهاد می کنید؟

افزودن

افزودن

ارزیابی کاربران از " عطر ادکلن مهره لطافه | Mohra Lattafa "
رایحه (0 از 5 ) 0 نظر
ماندگاری (0 از 5 ) 0 نظر
پخش بو (0 از 5 ) 0 نظر
طراحی شیشه (0 از 5 ) 0 نظر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

راهنمای خرید و ارسال

ضمانت های ارسال محصول

 

ارسال محصولات به صورت کامل و بدون آسیب دیدگی ، کاملا سالم درب منزل ارائه فاکتور های کامل اداره پست و دریافت رسید تحویل. امکان بازگشت محصول در صورت آسیب دیدگی و مغایرت. تمامی محصولات ارایه شده در سایت هدیه مطابق با قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است

منطبق بر ماده 37 قانون تجارت الکترونیکی: «در هرمعامله از راه دور مصرف کننده باید حداقل 7 روز کاری وقت برای انصراف از قبول خود بدون تحمل جریمه و یا ارائه دلیل داشته باشد در زمینه کالا تنها هزینه تحمیلی بر مصرف‌کننده، هزینه بازپس فرستادن کالا خواهد بود.   مسئولیت مرسوله ها تا قبل از رسیدن به دست مشتری به عهده ماست اصل بودن محصولات تعهد و وظیفه ماست